Fredag den 13

Hejsan!

Jag vet att jag har varti dålig på att blogga nu.. Men jag har skolan att skylla på. Jag har suttit upp sent på nätterna och pluggat-.- Men nu jävlar är det förbättring på gång :)

Idag är det Fredagen den 13. När jag tänker efter så har jag nog haft ganska mycket otur på dom här fredagarna. Idag var det ju No provet som inte gick helt enligt planer. Men om det är någon som haft otur så är det min Mami. Först så skulle hon åka och byta däck på sin bil, då hade pappas polare beställt fel däck. Sen så blev hon nockad av Donna så hon spräckte läppen^^ Seb fick hon mitt lunch lock i huvudet nere i hagen. Haha.
Nu har jag kollt på Idol och fy vad dåligt att Eddie åkte ur. Reza skulle ju lungt åkt ut. Eller?

Jag har ridit på Donna idag. Hon är ju bara för gullig. Hon blir skit sur när jag ställer massa krav på henne. Stoig stoig. På måndag ska jag rida markarbete på henne. Min fina prins har gått i skritten och blivit dränkt av uppmärksamhemt av sin matte. Träffade även Jimmy idag, trevlans trevlans.

Jag trivs sjukt bra med mitt hår det kommer en liten bild i slutet av inlägget. Jag vill säga bara säga ett stort tack till min sköna klass. Utan er skulle inte mina dagar gå ihop, tror jag :D

Jag har precis beställt den nya resan till Mallis till nästa år, det känns ju inte LITE skönt att man gjort det. Men jag har massa saker att se fram imot som kommer detta år också;P

Hoppas ni haft det bra denna fredag. Ha en bra helg.

Jenny

 Inte världens bästa bild. Men ni ser.




Kommentarer
Postat av: Katta

waow vad fin du är liknar mig samma frisyr som jag kram

2009-11-13 @ 23:33:01
URL: http://katzag.blogspot.com
Postat av: ebba

neej de var bra att eddie åkte ut ;) <33

2009-11-14 @ 13:04:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback