Halvdagsrep

Hola!

Idag så skulle vi ha idrott första lektionen men då kommer Daniel in springande och säger att vi har halvdagsrep. Alla vart typ hel förvirrade. Ingen visste typ om det. :S Det är fett drygt med halvdagsrep det går så segt!
Sen hade vi typ håltimme så vi gick till Elgiganten och spelade Wii och tog beslag på massagestolarna^^
Imorgon är det halv frilufsdag typ och jag, ebba, ida och felicia ska åka skridskor, jag har typ inte åkt skridskor på över två år;P Men det kommer nog gå bra!

Idag är Ruben vaccinerad och det hade gått super. Han hade ingen feber nu och jag hoppas inte han kommer ha det i morgon heller. Jag skrittade bara på honom och travde några varv. Dom får ju inte bli svettiga!

Asså jag har massa blåmärken på mina ben:P Jag har ett stort på mitt knä och det har jag kommit på vad det är ifrån, jag red in i en vägg, lyckatxD Sen har jag typ några små som jag inte har någon aning om... Aja.

Nu ska jag snart sova.
Jenny

Kommentarer
Postat av: ebba

det är visst ingen som kan stava till friluftsdag x) <33

2009-11-28 @ 13:05:12
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback