Hästfronten.

Hästfronten då.

Det har väl inte hänt så mycket. Idag så har jag longerat Ruben och skrittade barbacka lite på honom.
Nu ska han få en lite vilopaus. I morgon är det skrittmaskin. Anna- fredag. Skogen lördag- söndag. Måndag- Anna och Tisdag- träning. Sen från ons- sön. Ska han Få vila och bara gå promenader och skritten. Sen är det hårdkörning igen:)

Vi har fått en liten stallkatt typ. Det är kuskstallet. Men den är nere hos oss jätte mycket.
Idag kom även morötter från Brunte. Shit vilken bamse morott som följde med. Kommer bild i inläget:)
Jag travde några steg på Ruben barbacka haha. Idag åkte tjockis jackan på i stallet. Brrr...

 Asså ser ni skillnaden? Jag fick inte runt min han runt den stora..

 Under vem som har ätit morott? På ett förbjudet ställe;P



Cya..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback