Hel dag

Hejsan.

Idag har jag verkligen haft en hel dag i stallet. Ruben hade massage klockan 11.00. Men jag trodde det var 10.00 så då hade jag massa tid över till att fixa i stallet. R hade lite spänningar och jag ska massera på vissa ställen och forsätta att strecha. Jag red lite på Donna i dag också. Hon behöver det. Nästa lördag är det KM. Jag ska i alla fall rida Ruben. Får se om jag ska rida Donna också.

Nu ska jag åka och käka middag med mina kära föräldrar dom fick övertala mig till det ganska mkt innan jag gav mig:P Sen ska jag träffa Emma :D Trevlans trevlans.

Vi hörs nog senare.

Cya

Kommentarer
Postat av: ebba

hehe aa verkligen ;) <33

2009-11-14 @ 21:16:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback