Inga prov och ny spanska lärare

God Kväll gott folk!

Jag var nog lite trött igår när jag bloggade sista gången. Jag har visst skrivit saker två gånger. Men det bjuder jag på. Ebba, du hade skickat den där kommentaren två gånger!xD
Idag var det ju So läxförhör och det gick super för en gångs skull, skönt! Det har inte hänt så mycket idag annars. Allt har rullat på. Vi fick sluta en kvart tidigare idag och det betyde att jag var hemma tidigare. Det var bra:)
Det är sjukt skönt vi har typ inga läxförhör eller prov denna vecka. Skönt skönt skönt! Lugn vecka alltså.
Jag kommer bara tävla Donna på lördag för Ruben har ju precis kommit igång. Jag red Donna på markarbetet idag också. Så jävla roligt asså och fort gick det som bara den:P Lekte lite hoppryttare. Ska börja vara med med Ruben nu också:) Vi har fått ny spanska lärare Oskar, han verkar faktiskt bra.

Ska kolla på Paradise Hotel och sova snart ska packa idrottskläder först, annars kommer jag glömma det imorgon.

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback