Jag lackar på MSN!!

Hejsan!

Denna vecka har gått sjukt fort, sajk;P Denna dag har gått sjukt fort också.. Den har också varit sjuk rolig. Jag har SÅ jävla ont i min arm. Sen så har vissa killar i min klass. Gått runt och slagit mig på min arm. Asså jag behöver typ inte ens röra den så gör det ont. Det liksom gör ont i hela kroppen!! Cp- barn som inte fattar att det gör ont!!

Idag på non så såg vi först på film sen fick vi fika av Anders.. Skönaste läraren i världen asso! Sen typ resten av lektionen så körde vi sanning eller konka. haha. Det vart typ inte alls många med.. Haha.. Ida var VÄLDIGT taskig mot mig på en fråga.. Hon ska få igen;P Nej då.. Du kan vara lugn. Jag hade labb idag, så jag slutade sent. Suck. Efter följde Ida med mig till centrum. Jag skulle köpa farsdag present till världens bästa pappa^^ Det får ni inte glömma på söndag;P Sen typ fick jag vänta sjukt länge på bussen i kallhäll-.-
Nu sitter jag och lackar sönder på msn för att jag kunde inte logga in förns jag laddat ner den nya versionen. Det går ju så jävla segt!! Jag är ensam hemma, fett skönt. Inte ens hunden är hemma;)

Vi hörs i kväll.   Jenny

Kommentarer
Postat av: ebba

jenny du är min balla fjortisvän ^^ <3

2009-11-06 @ 20:15:40
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Heej :)

Tänkte bara tipsa om en tävling om gratis smycken och namnhalsband i min blogg så kika gärna in den om du vill :)

kraam

2009-11-07 @ 11:07:19
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Ida Carlsson

Haha så taskig var jag inte :P <3

2009-11-07 @ 18:53:26
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback