"Jävla Svennar som leker att dom bor i sverige"

Hejsan!

Jag vet att jag har varit lite seg. Men jag har verkligen inte mått bra dom senaste dagarna. Av vissa anledningar. Men nu ska jag vara aktiv på bloggen. Jag skriver ett allmänt inlägg nu och sedan ett om hästfronten.

Det har inte hänt så jätte mycket. Jag har varit ovanligt trött dom senaste dagarna.
Det var lite roligt på gården idag. Det var några killar som spelade pingis. Så skött dom bollen mot oss hela tiden, det var väl inte med flit det var väl bara att dom inte kunde pricka den som dom spelade med. Så vi plockade inte upp den. Då skrev dom Jävla Svennar som leker att dom bor i sverige. hahaxD han kom väl inte på något bättre att säga. Khyrcka, är mitt nya favvo ord. Jag har ingen anning om det stavas så. Antagligen inte;P Men vissa vet nog vad det betyder.

Idag var vi på Ungdomsmottagnigen med klassen och snackade med människor där.
Äcklig mat som vanligt;P Min morsa är så snäll mot mig. Hon köpte Ben and Jerry´s idag. Och det är mjölk och grejer idet. Och jag är laktos. Jag hade ont i magen innan jag åt den och jag har det nu också;P Jag får skylla mig själv. Ska lägga inte en bild på min nya kompis också;P

 Min nya polare, som Mange tog kort på Spanskan..

 Ida du får igen nu;P  Fast den här bilden var fin i alla fall. I skillnad mot den du la ut på mig;P


Jenny

Kommentarer
Postat av: Ida Carlsson

Haha aa skitfin :P alltid snygg på bild ;)

2009-11-09 @ 15:49:29
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback