Kandar!

Jag sitter och kollar lite på kandar. Jag har kollat länge på ett rundsytt från Hubertus. Jag vill nog ha ett sånt. Men nu när jag kollade så är det vit paspoal på nosgrimman och det vill jag inte ha. Det finns ett på Guro men jag kommer inte ihåg om det var det på det också. Dom har ju även ett som är fint fast det är ju inte rundsytt.
Det är ju Globen nästa helg och det kommer bli en del shopping:)
Om jag inte hittar ett Kandar på Globen kommer jag nog köpa ett på Guro iaf. Om jag har några pengar kvar men det borde jag ha^^

 Det rundsydda

 Det vanliga


Kommentarer
Postat av: liliana

underbart att du e med :D

2009-11-21 @ 22:14:56
URL: http://liliaana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oavsett vad så ska du byta ut nosgrimman till din breda. :p

2009-11-22 @ 15:31:53
Postat av: ebba

haha är jag den enda som inte fattar ett skit av det här :P kandar, hubertus, guro, paspoal xD <3

2009-11-22 @ 19:32:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback