KM FINAL

Hejsan Alla Människor!

Min statestik börjar sjunka!! Det måste förbättras!! Nu är jag verkligen helt slut. Jag gick upp halv sju i morse. Hade tre hästar av arton att släppa ut det var ju väldigt skönt. Jag red prinsen på morgonen och han var sjukt fin verkligen. Han tar verkligen i nu och jobbar med magmusklerna och bär sig själv så kul!
Jag tävlade även på Donna idag. Hon var super duktig men lite seg eller det var väl inte så lite kanske.
Domaren dömde jäääätttee lågt. Mange vann på ca 55% då fattar ni.. Men gullponnyn var super.
Jag har lite plugg att sköta och jag orkar i morgon. Jag ska i alla fall sova ut!
Asså jag är verkligen så glad över min häst jag fattar inte ens att jag har honom..

Det blir en lugn kväll ikväll. Ska kolla på Robinson. Det måste man se ju!

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback