.... Knä!

Hejsan Alla!

Jag bloggade aldrig igår för jag orkade inte. Hade ingen lust.
Igår var det ju skridskor med skolan. Det var sjukt kul. Vi körde "hockey" . Sigge och Daniella var med oss. Sen så kom det några killar och skrek och klappade händerna åt oss^^ Haha. Jag rammlade en gång och då rammlade jag på knäna. Asså det gjorde så jävla ont! Jag fortsatte och spela. Men nu är ju mitt knä typ svullnat upp..:S Det gör sjukt ont och jag kan typ inte alls röra mig fort även om jag gör det.. Det gör sjukt ont!
När jag kom hem skulle jag åka och shoppa skor med mamma till mig. Det vart två par från DinSko. Ett par Uggs och ett par svarta enkla stövlar. Sen så kikade jag in på Gina och hittade ett par liknande lacktights och en tröja till:) Jag lägger upp bilder sen. Jag köpte även en mössa på Wedins:)

Idag har det väl inte hänt så mkt. Jag skulle typ redovisa i svenska men svenska läraren kom aldrig. Haha, skönt.
Så vi hade typ lång lunchrast. Det känns som vi haft super mkt rast idag. Konstigt..

Nu ska jag snart till stallet och rida min häst sen ska jag hem och hitta på ngt tror jag.. Det var ingen träning för Anna idag då hon är på Globen.. Men jag önskar min tjejor! Ebba, Ida och Felicia all lycka till ikväll med deras första spelning i Jakan kyrkan:D Puss och kram på er!

Sen till er som jobbar! Hör med era företag om dom vill ha luciatåg !! Det är ett måste!! Vi har typ inga alls:(

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback