Plugg helvete

Jag är så jävla trött på skiten!! Plugg hela tiden. Jag glömmer hälften av sakerna i skolan.. Nån tönt som vill byta sitt liv på mot mitt? Nej det skulle jag inte heller vilja! Jag har inställning kämpa på.. Men den börjar försvinna. Ååå. Jag orkar verkligen inte längre..

Idag är det Fars-dag, det har ni inte glömt va?? Min kära pappa, som är världens pappa i övrigt. Fick ett par kalsonger och en tröja i present från Dresman:) Han vart mkt glad. Han var speciellt glad över tröjan för den var i dif s färger:P

Jag var ute i skogen och klättra med min älskade dressyr häst. Han tyckte det var roligt och skönt att komma ut två dagar i rad;)

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Imorgon ska jag fika med Emma i jakan, mysigt värre;)

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback