Rubrik

Hejsan Alla Bra Människor!

Dåligt bloggande I know I know. Men nu kommer det en del. Det har väl igentligen inte hänt sådära jätte mycket. Typ massa läxor. Jag var och fikade och pratade massa tjejsnack med Emma i måndags, mysigt värre. Jag red lektion igår och han var lite stark och spänd i mellan åt. Men annars bäst som vanligt. Igår var det första kvällen jag gick och la mig innan klockan elva framsteg här asså! Nu har min pålle vila i hela 5 dagar det är han värd. Ska endast gå i skritten. Det är sämst när man ska blogga i efterhand för man kommer inte ihåg allt man tänker på under dagen. Men nu blir det bättring igen:) Jag lovar. Imorgon åker solslingorna bort. Och antagligen en bit av håretxD Skönt skönt. Igår var jag och shoppade två tröjor. Ena hittade jag i måndags, den andra var inpuls köp.
Nu kommer det lite bilder..

 Emma på Tasty's

 Hittade en hatt på MQ för 499:- och jag köpte den inte

 Ena från H&M för 149:-

 Kofta 149:- på REA på Gina^^

 Galen klass xD Men skönast^^

Avslutar detta inlägg med en bild på klassen idag.

Cya<3

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja du när man har hästen på vila hinner man med massa annat också, typ att blogga! ;)

2009-11-13 @ 20:15:37
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback