Skön dag

Hejsan!

Jag var verkligen inte på blogg humör igår. Jag var fett trött och sur och då är det ingen idé att blogga.
Idag har varit en toppen dag på något sätt. Jag har inte haft någon huvudvärk som jag brukar ha dag ut och dag in. Vi hade ingen träslöjd idag så jag, Ida och några killar gick till Elgiganten:P Vi körde Wii och grejer, haha funny funny;)
Det var sjukt äcklig mat så jag åt typ inget.. Sen vart jag lite torterad på gården.. Dagen har varit allmänt skön liksom. Jag har även skickat massa konstiga sms till Emma som hon tydligen inte fatta ett skit av. Som tur träffades vi på bussen och hon käkade hemma hos oss och sen drog hon med mig till stallet en snabbis. Sen har vi suttit hemma hos mig i mys kläder och pluggat med en kopp te. Där i mellan kollade vi på Paradis Hotel xD

Jag känner mig fett stolt för jag har kommit sjukt långt på min bokrecention i engelska^^ Och jag har skrivit typ tre och en halv sida:) Jag känner mig duktig. Med lite stöd från Emma:D

Nu ska jag kanske skriva lite mer på den och sedan ska jag sova.

Kram och God Natt

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej! Det skulle vara jättesnällt om du kunde trycka på länken och sen vänta i 3 sekunder. Jag och min kompis vill vinna idolbiljetter så om du bara kunde trycka vore det toppen! Tack =)



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=profile_link&p=12962494

2009-11-18 @ 23:11:11
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/
Postat av: Ämmii <3

Härligt blogg <3

2009-11-18 @ 23:30:30
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback