Sovmorgon,

me like i say!! Jag trodde inte det var sant där jag kolla på klockan i morse. Eller i morse, kvart i tolv var klockan! Någon som var trött. Jag hann inte ens träffa pappa. Han får sina presenter sedan=)
Jag har faktiskt inte lika ont i armen längre! Skönt! Det gör bara lite ont nu. Jag kan röra mer på den osv.

Jag är riktigt sur. Jag hade tänkt att ut och klättra i skogen idag för att det vart så mörkt igår. Nej då har jag fått ett mejl från gårdens ägare att det är jakt runt dammen. Asså man skickar inte ut det samma dag, det kallas planering! Grrr! Arg arg arg.  Vad ska jag göra nu då? Ska kanske ska trava och galoppa lite i ridhuset i hoppsadeln;P Eller så rider jag ut ändå? Får se.

Vi hörs senare. Ha en bra dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: ebba

vad har du för presenter till din pappa då? :D haha min pappa fyller år imorgon :P <33

2009-11-08 @ 18:34:40
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback