Sovmorgon

God morgon eller God förmiddag.

Idag var nog sista sovmorgonen på väldigt länge. Blö för det. Jag försöker få kontakt med min hovslagare men det går inte så bra.. Han ska skos på tisdag och jag rider lektion på tisdagar. ´Man kan inte rida på honom efter för han blir så öm i fötterna. Hoppas hon svarar snart.
I morgon orkar jag inte ens tänka. Jag kommer stressa som bara den. Jag måste göra klart son på varje liten minut jag får över, suck.

Nästa helg då ska jag hitta på något roligt. Det här höstlovet har nog varit det tråkigaste hittills. Bortsett från vissa saker.

Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Camilla

På mitt jobb kanske... ;)

2009-11-01 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback