Stallmöte

Hejsan Alla!

Idag har det varit stallmöte. Det var ett riktigt bra stallmöte, alla är sjukt possetiva till att göra massa saker. Och det är sjukt kul verkligen. Jag gick till stallet på 15 min ungefär. Och det är ca 3 km:P Det var riktigt skönt. Imorgon ska jag börja leva mitt nyttiga liv har jag tänkt. Jag tänkte det förra veckan också, men jag lyckades inte. Men nu jävlarxD

Emma har precis varit här. Vi skulle juh åkt till Jakan idag men jag hann inte för jag hade sjukt mkt att göra. Sen så tog mötet längre en vad jag trodde. Men jag ska väl dit nån dag. Jag glömde berätta igår att jag ska få fixa min naglar:D Mina går ju av hela tiden. Så jag tänkte förlänga dom på salong :) Vad sägs om det?

Emma gick precis hem, vi kollade på Paradise Hotel. Ena tjejen är ju helt sjuk.. Emmisch gick precis.
Hon förhörde mig på So:n. Danke:)<3

Det är sjukt varmt på mitt rum. Jag kommer inte kunna somna..
Vi hörs i morgon.

Jenny

Kommentarer
Postat av: ebba

haha du skrev att hon gick hem två gånger ;) <33

2009-11-16 @ 21:03:19
URL: http://[email protected]
Postat av: ebba

haha du skrev att hon gick hem två gånger ;) <33

2009-11-16 @ 21:03:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback