Utsläpp

Hallu!

Idag hade jag utsläppet i mitt stall och mamma i hennes stall. Puhh.. Asså mamma är ju så seg.. Hoppas hon inte läser detta nu;P Men det gick fort och bra. Även om jag fick lite utbrott. Men jag kan inte hjälpa att jag är som en Zoombie och inte alla hästar hemma;P  i mitt huvud alltså. Men det funka.
Jag och mami åt frulle på donken, haha;)
Idag ska jag rida ut i skogen, själv även fast jag inte får. moahhahahahaha.. Ingen skvallrar.. Okej??!!
Nästa lördag ska båda hästarna få massage.

Jag funderar på om jag ska ha en liten tävling här på bloggen, men jag vet inte om vad.. Och vad ska priset vara? Några önskemål eller förslag?

Nu ska jag vara och duktig och plugga lite, och alla vet juh hur det brukar sluta..

Cya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback