Vaccinerat mig!

Hallu!

Idag har jag tagit vaccinerat mig. Och jag är ju som sagt väldigt spruträdd. Jag dog typ innan. Massa människor satt och skrämde upp migxD Jag spände mig jätte mkt och hon som tog på mig, ba oj vad spänd du är. Jag ba jag är JÄTTE sprut rädd. Sist jag tof spruta höll jag typ på att svimma...
Nu har jag i alla fall jätte ont i armen, det känns typ som att den är förlamad.

Vi såg på skolbio idag också. Tråkigaste filmen ever. Jag somnade en stund tror jag. Jag låg typ och lutade mig mot Ida halva filmen;P
Jag åkte hem och pluggade och nu sitter jag här och tråkar, nej då;P
Men nu ska jag typ kolla lite olika bloggar och sedan kolla lite på tv. Sen ska jag SOVA! Är fortfarande super trött.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback