Dan före doppare dan!

Hejsan!

Dagen började i stallet och vi släppte ut Goz och Kak. Mockade, fixade vatten och lite grejs.
Sen tog jag det lite lugnt hemma och sedan iväg till Jakan för att handla julklppar. När allt var handlat där åkte jag till Guro och var där och pratade lite och handlade lite. Iväg till barkarby med pappa och shoppa lite där och sen hem och andades ut, nästan. Slog in alla klappar och iväg till stallet.

Red finaste hästen som inte var helt på min sida idag. Pigg och okoncentrerad. Men man måste ha sånna dagar och få känna det dåliga! Då är det bara att ta nya tag och börja om dagen efter. Ska rida Kakan och Gozan i morgon samt fixa åt dem. Spännande att se vad jag får i julklapp, har ju igentligen inte önskat mig något spec.

I morgon har jag lite planer med hästarna vad som ska göras med dem. Någon dag nästa vecka sk dem få galoppera på polobanan. Jag ska släpa med mig mamma också;)

Vi hörs i morgon och alla barn hoppas ni varit snälla så att tomten kommer till er;-)

Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback