Ebba is here!

Halloj!

Just nu sitter jag och Ebba i min säng och flummar, vi ringde precis Ida och Felicia och de sov. Hmm undra vilka som kommer vara sura i morgon ;)

Idag var det iaf luciashow. Alla sköte sig toppen, förutom några ponnier som tyckte det var mkt roligt! Dressyren gick bra faktiskt det var väl mest min som var super taggad och ville galoppera hela tiden, sista mellantraven blev jag mkt nöjd med!

Hoppningen och luciatåget gick toppen dock var jag inte med på det.

Karin pratade om att Nina ska ha lite blå bärs hoppning typ och bara hoppa några språng osv och det var jag faktiskt intresserad av. Dressyrhästarna måste ju få hoppa lite också. Även om det inte är så högt. Men det kommer nog bli roligt.

Nej nu ska jag sluta blogga och underhålla Ebba lite ;)

Kram Jenny



Flum ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback