Full galopp!!

Oj, vad jag verkligen känner att det var ett tag sedan jag bloggade. En vecka sedan. Aja ni får överleva det. Det har vart grymt mycket och jag känner att just nu har jag V Ä L D I G T många bollar i luften.
Just nu känns det som att jag somnar vilken sekund som helst. Nej jag får inte sov ännu, vi har kvällsfodring.

Igår flyttade även en ny häst in i vårat stall, Mambo och han är skäck. Jag har en förkärlek till skäckar, där kom något som ni inte visste kanske ;) Fast jag skulle nog aldrig kunna ha en själv.. Det är göllig iaf.
Tränade även igår och det gick bra. Mycket som är väldigt bra och mycket som är väldigt dåligt.. Men jäklar vilken trav jag plockade fram, jag visste inte ens att hon kunde trava så. Två överraskningar blev det också, det är så tråkigt om allt går så stillsamnt ;)

På lilla Goz var jag ute och galopperade med Malin. Det gick så fort att tårarna började rinna. Men tjohoo var roligt det var. Hon var faktiskt trött för en gång skull. Min pålle har fått en super kondis!!
Vi hade träning på våran spegelritt inför Lucia och det gick bra, Även om en fattades och det var lite synd men det kommer nog gå väldigt bra faktiskt även om jag var super duper trött och bara garvade hela tiden.

Nej nu ska jag bara vila lite ;)
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback