Grrr -.-

Hejsvejs!

Lilla Goz mår mycket bättre. Dock har Kakan åkt på det, lös i magen men ingen feber. Hoppas det går över fort. Eftersom det är luciashow på söndag.

Jag red Gozan idag. Första gången på tre eller fyra dagar. Jag linade lite innan jag red. Hon var piggelin iaf. Men väldigt lyhörd och duktig. Red bara massa övergångar och så att hon blev loss. Låg bara och rullade lite i galopp.
Men hon kändes precis som vanligt och nu håller vi tummarna för att det inte blir något mer.
Dock är ju lilla Kakan inte så bra..

Jag är skit arg just nu för att min mail funkar inte och jag kan inte göra någonting då och dels för att cp facebook inte vill funka. Varför ska all denna teknik vara så kronlig...
På måndag är det lucia och på onsdag är det julkonsert och gissa vem som ska vara lucia där, JAG :D Wiie är glad för det. Jag trodde inte att jag skulle få vara det.

Nej nu ska jag gå från den här Cp datorn.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback