Hmm..

Okej, jag har tänkt lite. Jag kommer nog ändra innehåller i bloggen lite. Det kommer bara handla om hästarna.
(hmm, det gör det ju ändå redan).
Sen de dagar jag verkligen inte hinner tänker jag inte skriva.
Men det jag kommer skriva om är tex träningar, tävlingar, utrsutning, tips och ja vad vill ni läsa om?
Lite om hur jag tänker om hästarna och sådär.

När jag fick kommentaren, så började jag tänka. Oj jag kommer nog sakna bloggningen inerstinne för jag tycker det är ganska kul när ni kommenterar och stället frågor osv.

På något sätt måste jag bara sprida bloggen, men hur?? Har ni några förslag.

Försöker få lite inspration här, måste verkligen vaknat på helt fel sida i morse, usch vilken hemsk dag det varit idag. Måste verkligen se till att vara pigg och glad i morgon.

Good Bye!

Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får absolut inte sluta blogga! Det spelar ingen roll om du inte har supermånga läsare, för vi som följer din blogg varje dag gillar och uppskattar den. Om du tar bort den så kommer det vara flera personer som blir besvikna. Jag vet i och för sig inte hur många läsare du har, men du ska veta att de som du har vill verkligen inte att du ska sluta. Tänk istället positivt, tänk på de som uppskattar allt du skriver istället på hur många läsare du har. Din blogg är guld värd för vissa.



Om du ändå vill ha fler läsare så kan du länka din blogg på facebook, kommentera andra bloggar mycket, lägga upp många bilder och gå med i någon sida som till exempel bloggerfy.



Från en trogen läsare <3

2010-12-12 @ 16:30:24
Postat av: Ida och Felicia

Du tappade just 2 trogna läsare!!!!!!

2010-12-12 @ 19:43:24
URL: http://idzona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde ha som showjumper.blogg.se.... Ommröstningar om viss utrustning t.ex. "vilken jacka gillar du mest?"

2010-12-13 @ 10:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback