LOOOOOOVVVVVVV!

Tjohooooo äntligen lov! Är helt nöjd med betygen och nu är det bara hästar hästar hästar som gäller ända fram till 11 januari!! Så skönt!

Jag har inte riktigt hunnit skrivit senaste dagarna. I morgon ska jag köpa julklappar.
Först till stallet mocka och släppa ut. Sen hem fixa mig lite. Handla lite julklappar och sedan typ till Guro kanske och sen rida pålle och sen hem och slappa lite!

Jag har inte julkänsla alls verkligen! Får äta lite julgodis kanske det blir bättre.
Det vart ingen träning igår heller pga kylan. Men Goz var så himla fin verkligen.
Idag longrades hon bara för jag är så himla förkyld. Sön och mån är det julkurs då hoppas vi på en fin Gozan!

Nej nu ska jag duscha!

Ni kommer följa mig här hela mitt jullov.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja eller hur! Den hamnade på min lista över favoriter ;)

2010-12-22 @ 20:11:01
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback