Lucia!

Halloj!

Hann verkligne inte blogga i morse, jag och Ebba gick upp kvart över fem. David kom till oss runt tio och vi skulle vara i villa stan strax efter 6.00. Vi har verkligen varit över allt idag.  6 luciatåg blev det och nu är jag helt slut och världens huvudvärk det känns som att mitt huvud kommer att sprängas vilken sekund som helst. Suck. Kan ju inte bli sjuk nu. Det kändes typ som att hela huvudet började snurra på vissa tåg. Usch usch!

Hästledig är jag idag iaf. Michelle som vi även var och lussade hos idag, tar hand om hästarna. Hon skulle rida Kakan och släppa Gozan i skritten. De har nog gått bra. Jag har fått lite rapportering under dagen.
Hade ett härligt gäng i min bil också, även om alla var lite små trött och väldigt flummiga.
Nej nu ska jag sova snart. Usch hoppas jag mår bättre i morgon.

Kom just på en sak, vi slutar skolan om en vecka och två dagar! Nice. En termin kvar sedan.



Sista luciatåget, (bilden tagen av Ida)

Kommentarer
Postat av: julia

fiiina ridläraren <3

2010-12-22 @ 20:27:30
URL: http://mypica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback