Min lilla Prinsessa!

Halloj!

Måndag igen, jag ser verkligen framimot helgen. Bara för att slippa skolan. Är så trött på den just nu.
Nästa vecka är det verkligen fullt upp. Glad över att inte lucia eller julkonserten ligger på några dressyrträningar iaf^^ Jag ser framimot julkonserten och lucia men man kommer var sjukt trött efter det. Jag ska dessutom vara Lucia på julkonserten :D Hur kul som helst.

Min lilla prinsessa har åkt på viruset som går på anläggningen. Usch, dock har hon ingen feber. Men lös i magen och hängig. Lill tjejen. Hon fick vila idag pratat med vet och min kära tränare.
A-fil och kli är preparerat i stallet och tempen i högsta hugg. Hon måste bli bra fort. Typiskt att hon skulle åka på det. Vi skulle ridit markarbete på Kakan istället men det blev inget pga av en avramling så jag red massa lösgörande istället. Tänkte rida Kakan istället på träningen i morgon. Så det fick bli ett rijält lösgörande pass. Och hon lossnade riktigt bra. Jag kände mig duktig som även red utan stigbyglar hela passet. Bra där ;)

Nu är ni dåliga på att kommentera igen. Fråga på om vad som helst och kommentera i massor!

Tack till Anni som sover i stallet pga av en febrig häst, hon håller även koll på lilla Goz och har tempat henne en gång.

Håll tummarna för Gozan!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback