Morgonfodring!

Hej hej!

Idag hade vi morgonfodring som vanligt. Pappa hjälpte till så det gick fort.
Zara red lektion för mig 9.00, super duktig idag! Sen kom hovslagaren och tog bort snösulorna och efter det var hon inte halt längre. Så jag rider i morgon istället.
Men en tjej i grannstallet hade köpt smarta snösulor som man sätter på med brodden ska köpa såna istället och sätta på fram hon klarade av att ha det bak.

Red Kakan och det är skönt att jag ridit henne den här veckan på något sätt hon har fått tillbaka sin fina hals och magen börjar försvinna dock måste Tua komma och klippa henne igen. Hon är tant!

I morgon har vi loppis med klassen, lite drygt men ändå. Jag ska vara där från 9-12 och jag ska åka tåg med grejerna. Vi hade typ inga saker här hemma men men.

Kommer en bild på håret sen, det vart ju ingen super duper stor skillnad men lite ;)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback