Nyår!

Hej Allihop!

Oj vad tiden går fort. I morgon är det redan nyår och ett nya år väntas. Dock med mycket jobb. Jag kommer vara helt slut när sommaren kommer, men åå vad jag längtar.

Gozan har varit så fin den här veckan verkligen. Kakan lika så. Nu ska hon få sig en liten halv vila. Men mycket uteriter och vi ska undvika ridhuset så mycket som möjligt!

Idag har jag klippt av mig håret, nästan iaf. Det blev rätt mycket. Till axlarna och det känns super konstigt. Men jag tror att jag gillar det. Jag har fått positiv respons av de folk jag träffat.
Det var en titt på mellandagsrean idag också och det var faktiskt två fynd.

En liknande frack/kavaj från Sthlm LM
En skjorta från hedliga HM dock inte på rean.
Örhängen och så fixade jag min klocka som jag fick i julklapp. Från Jet Set.

Nyåret tillbringas hemma hos Ebba med några stycken. Bilder kommer förhoppningsvis.
Sedan sover vi hemma hos mig. Det kommer bli fun!!

Släpper ut hästarna i morgon och rida Gozan, longera Kakan och fixa allt.
Vi hörs.

Jenny



Denna under bara har jag! Thanks to Mother and Father.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback