Sovmorgon!

Då var julen nästa över för detta år, ingen julkänsla blev det i år men en bra jul vart det iaf!
Hann inte blogga igår.
Jag red båda hästarna.

Gozan- Red på polobanan i snön. Bra styrke träning! Trava och galopperade. Pappa filmade lite. Jäklar vad hon travade! Som en GP häst ;) Man ser vilken kapacetet de har, tack snön!
Sen red jag lite på hoppbanan och där gick det mkt bra och vi kunde till och med rida dressyr där. Inte lika tungt men hon lyfte rijält på benen. Mkt lösgörande osv.

Kakan- Det fick bli i stora ridhuset då hon har varit knakig fram pga snösulorna. Men hovslagaren har varit och tagit bort dom och nu är hon bra igen. Så nu har båda snösulor bak bara.
Red bara lång och låg och försökte få henne lite lösgjord och är ju en så jäkla arbetsmyra och vill bara jobba jobba och rida figurer inte rida massa skänkelvikningar och tråksaker ;)

Idag har Nina mockat och fixat i stallet och så skulle hon rida ut på Kakan. Jag ska ner och rida på Goz eftersom det är kurs för Anna sön och mån. I morgon ska jag åka till Kista och shoppa på rean ;)

Lägger upp bilder på min julklappar jag fått sen också!

Kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Hanna

BLOGGA MERA!! <3<3

Kram..

//Hanna

2010-12-29 @ 21:25:14
URL: http://www.hestiisar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback