Tankar!

Jag borde verkligen sova, men om jag släcker datorn är jag inte säker på att jag kommer somna direkt.
Jag borde gå ner och dricka också. Utan att väcka alla. Usch jag funderar på vad jag ska köpa för julklappar. Jag har kommit på att jag kommer få köpa julklappar på torsdag morgon. Dagen innan liksom. Inte okej någonstans.

På onsdag slutar skolan iaf. En mindre sak att tänka på. Jullovet kommer inte direkt vara något viloläger. Allt kommer vara på fullrulle. Jag har två kurser inbokade nu. En i januari och en i mellan dagarna. Med olika tränare. Tjohoo vad roligt det ska bli!!! :D
Oj jag borde verkligen köpa mig en kalender på torsdag också, så ja kan skriva upp allt. Även om jag har allt i mobilen så har jag ju det på två ställen!
Det ska bli skönt när Julen är över då är stressen över. Nyår kommer bli lugn och jag ska bara koncentrera mig på hästarna om inget annat infliknar. Det kändes skönt att skriva av sig på något sätt.
Jag blev tröttare av det.
Jag kollade på Sex and the City The movie. Har alltid gillat tjejorna och serierna. Måste se tvåan. Varför jag såg den, det är till svenskan vi ska diskutera. Det är väl det ända ämnet vi gör något i just nu.

Jag är hur hes som hes och förkyld. Blööööö nu är det min tur. Jag måste orka rida. Goz vilat i två dagar och det blev ett resultat super duper pigg. Men till slut vart det lite bättre. Jag var inte fokuserad själv heller då går det inte.
Kommer ta det lugnt på markarbetet och även träningen på fredag.

Nej nu måste jag sova så jag orkar gå till skolan i morgon men först ska jag dricka något.

Sov gott!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback