Träning!

Idag var Gozan väldigt fin! Vi övade mycket på skolorna i både trav och galopp. Hon var väldigt väldigt duktig.
Vi red hela tiden på kvartslinjen och så att jag red egna hörnpasseringar. Gällde verkligen att ha henne inramad men vi kämpar på!
Eftersom hon varit lite dålig så körde vi kort men intensivt. Hon blir finare och finare.

I morgon ska jag till stallet på morgonen. Jag fodrar våra hästar och mellangården. Sedan ska jag longera och mocka och allt sådant. De får gå ute till halv tolv ungefär och så tar jag in de igen så de får äta lunch inne.
Jag ska tåget från Kallhäll som går 13.40. Mamma skjutsar så det är skönt. Men jag måste hinna hem och duscha och allt sånt. Jag är faktiskt lite nervös över att jag ska vara lucia i morgon. Men det kommer nog gå bra.

Vi hörs i morgon.


Gozan med tjockistäcke!


Kommentarer
Postat av: Stili

märke på täcket?

ja gillar halvhals...

2010-12-17 @ 15:49:56
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback