Upptadering!

Halloj!

Oj, jag har verkligen inte haft tid att blogga. Lucia, julkonset, träning och massa andra saker.

I onsdags var det Julkonsert och det gick verkligen super bra. Jag var som sagt Lucia och jag var lite nervös men det gick bra.

Jag var i stallet hela morgonen till 12. Jag hittade tyvärr Mambo liggandes med kolik. Jag fick upp honom och gick med honom. Ringde mamma och hon veterinär och ägare. Vet och ägare kom och försöket hjälpa honom. Det vart väldigt mkt omständigheter med ägaren och senare på dagen fick tyvärr Mambo somna in. Han var bara 6 år och hade stått hos oss en och en halv vecka.

Jag har ridit på Goz och Kakan och båda har varit fantastikst fina. Idag fick Gozan nya skor och tyvärr fick hon sömstick eller reagerat på snösulorna. Hon var blockhalt. Maria kommer och kollar på igen vad som är fel.

Jag har även impuls färgat håret idag. :P Hehe..

Nu ska jag äta kladdkaka och forsätta preparera mig med Strepsil!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

Var e bild på nya hår färgen då?????????????? Kram

2010-12-17 @ 22:19:01
Postat av: Anonym

Lägg upp bild på håret! :D

2010-12-18 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback