Alla-Hjärtansdag

Hallu.

Vem har du firat alla hjärtans dag med idag då?
Själv firade jag den med våra underbara hästar. Ruben hade vilodag idag och gick i skritten. Jag red Donna ett riktigt dressyrpass. Jag försöker göra galoppombyten på henne men hon vill inte riktigt. Men förvända och galopp skritt galopp funkar perfa. Hon vart riktigt svettig. Hon var super pigg idag verkligen. Söt ponny<3
Det vart ingen lastning idag. Båda päronen hade ont i ryggen så det får bli en annan gång.
Jag satt just och kollade i kalendern och det är inte alls långt kvar tills jag ska tävla Ruben första gången borta.
Gustavsberg 6/3 blir det. LB:2

Jag ska lämna tillbaka mitt tävlingsträns. Dem på sthlmsridsport får inte tag i ett pannband. Suck. Jag måste hitta ett likadant. . . Så jäkla dålig stil att inte ringa och berätta. Suck.
Aja måste hitta ett nytt innan tävlingarna börjar iaf.
Nu ska jag sova.

GodNatt
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback