Lååång dag!

Hej hopp!

Nu var det super länge sedan jag bloggade igen.. Men det får ni leva med!
Det har ändå inte hänt så mkt sen senast. Jag och Ruben har bara tränat vidare och det blir nog bara bättre och bättre.
Jag är så jäkla taggad på att tävla. Jag vill bara ut ut och ut!
Idag har jag varit hästskötare hela dagen åt Anna s då det varit hopptävlingar hemma hos oss på stäket. Hon hoppade båda sina hästar och dem var riktigt fina faktiskt. Speciellt S-G i 1.10. Dock ingen placering på någon av dem. Men det var första tävlingen för säsongen.
Jag är vekrligen super trött nu och jag måste verkligen sova nu.
Nu fattar jag äntligen det här med TDB. Haha;)

Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback