Studiedag

Hejsan!

Nu var det ett ta sedan jag bloggade igen.. Jag har verken haft tid eller lust.
Men jag har inte gjort något intressant sen jag var sjuk:P
Eller våran trailer har kommit och idag var vi ut till Lejondal och tränade. Han var riktigt fin faktiskt.
Han har varit super fin hela veckan verkligen<3
Jag har rid förbud på gramman nu. Vi ska ju starta våran första tävling 6/3 borta=) Då bär vi av till Gustavsberg.
Asså nu är jag verkligen taggad till hundra. Och jag tycker det här är så jäkla roligt! Och jag kommer ge allt verkligen för att jag ska upp nå mina mål;)
Och vissa tycker kanske att jag inte har något liv för att jag tillbringar all ledig tid i stallet. Men om jag inte skulle göra det så skulle jag ju inte ha något liv heller:P Vad skulle jag göra då?
Jag kan inte leva utan dem här djuren det är bara så.

Ruben världens bästa häst<3

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback