Utsläpp, möte, rida....

Hejsan!

Den här veckan har det väl inte hänt så mycket igentilgen. Vi invigde nya trailern sen har jag bara tränat och pluggat typ..

Ruben har varit så jävla fin den här veckan. Han går som en klocka just nu, "peppar peppar ta i trä"
Jag har löst licens nu och anmält till de första tävlingarna:) Jag är så lycklig!
Imorgon ska vi ha lastträning med båda två, spännande spännande!
Jag vill ha nya stövlar också.. Och jag har pengar till det nu faktiskt:D Så nu ska jag ta mig till Guro och måtta:P mohahahahahahahaha!
Nästa lördag ska jag vara hästskötare åt Anna S hela dagen typ. Tidig morgon. Men det är bara kul att hjälpa till:)

Vi hörs eller ses.
Kram

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback