Home Sweet home!!

Borta bra men hemma bäst. Jag har verkligen haft det toppen. Men det kändes väldigt långt i år även fast det gick så jäkla snabbt. Jag har shoppat en del. Massor med smycken faktiskt. och lite tröjor, skor, väska och lite sånt.
Flygresan gick bra hem, flyget var lite försenat så vi var hemma lite senare. Men allt gick som förväntat. Det var lite blåsigt när vi skulle landa så alla på planet var typ jätte rädd utom jag. Jag ba det är ingen fara.

Vi var ute på stäket och lejondal och hälsade på hästarna. Jag hämtade stövlar och hjälm och lämnade det på lejondal. I morgon jäklar ska jag rida, jag ska åka ut med Anna klockan åtta det ska bli så skönt att röra på sig ordentligt.

Nej nu ska jag kolla på sammandragen från falsterbo, nästa år ska jag minsan ner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback