Sola och bada :)

Det ar bara for harligt har just nu. Dock har det verkligen varit jaaatttteee varmt idag.
Det ar sa roligt med alla som glommer att logga ut sig fran tex, facebook och hotmail. Sjalvklart kollar jag inte deras konton men det finns ju faktsikt de som gor det. Jag ar super noga med att logga ut overallt.

Igar traffade vi Patricia som jobbar har nere hon vart jatte glad over att se oss. Hon undrade vart vi varit nagonstans. Eftersom vi aker en vecka senare i ar, haha!
Men hon ar verkligen sa gullig och bakar varldens godaste cheescake..

Jag kanner verkligen att alla dissar mig just nu nar jag ar borta. Hemma ringer telefonen stup i kvarten och sms kommer typ varannan minut. Nu har jag inte fatt ett anda sms sen jag kom ner hit, visst det ar skont men man ar sa vann vid det sa det kanns lite konstigt.

Hoppas ni har det bra dar hemma. Kommer hem nasta fredag.

Solig puss och kram!


Kommentarer
Postat av: LIna

Fan va nice :)<33

2010-07-02 @ 12:54:46
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback