Dressyr dressyr!

Åhh, vad jag älskar dressyr! Jag kan seriöst inte fatta hur jag satt och slängde runt i en hoppsadel förut och var hoppryttare! Nu asså, jäklar vad kul det är! Jag blir så jäkla taggad när man ser andra rida också.
Jag följde med Anna och träna idag också på lövsta. Först var vi på lejondal och vi var lite tidiga så jag låndade Annas hjälm och red lite. Alltid trevligt;)
seriebyten och sånt det är alltid kul sen bar det av till Lövsta. Det var kul. Det var första gången jag var där. Shit vilket stall asså!! Så häftigt och fint verkligen! Det skulle vara en dröm att stå där! Sen skulle man till stäket liksom...
Sen var vi och käkade lunch med Siv och Maddo det var mysigt och trevligt.

Sen var det dags för min träning. Snacka om jag var taggad. Red fram ute på hoppbanan och var typ skit sur. Jag hade verkligen ingen aning om att det var Katarina Bonde träning eller tömkörning sen red polokillarna också.
Asså tisdagar är alltid dressyrdagar och hur har dom tänkt sig at fyra tränare ska få plats? Tänk om det hade regnat? Hur skulle det funka liksom?

Aja, Ruben var typ as fin verkligen. Red mycket övergångar och verkligen fram fram fram. Bara för att få i gång bakbenen. Sen samla. Red lite övergångar osv. Sedan programmet. Förhoppningsvis får jag starta på fredag. Red igenom programmet och det gick bra. Han är verkligen i toppform. Planen är att jag joggar på i morgon. Lösgörande och sen skritta ut på torsdag. Sen ska jag följa med Anna på tävling på torsdag!

På söndag kommer det samma människor och kollar på Ruben igen. Det är toppen :)


Jenny

Kommentarer
Postat av: Tellan

Visst är det fiint på lövsta!! Skrittmaskinen är liksom topptopp.

2010-06-16 @ 10:48:51
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback