...

Hmm, jag bloggade faktiskt i morse genom mobilen men det ville inte samarbeta..
Aja.
Jag hade i alla fall utsläppet i morse och lunchen. Red Ruben på hoppbanan på kandar och han var verkligen så fin. Mitt hjärta.
Sen fick han gå ut i hagen.
Jag satt och åt världens mysigaste frukost efter utsläppet. Helt själv och så såg jag Kakan, Devine och Scarlett på ena sidan som gick och beta sen vattnet på ena sidan och det var så skönt verkligen.

Jag har varit på guro och köpt kraft och betfor också. Sen åkte jag hem och sov typ. Det var ganska skönt för jag har typ inte sovit nåt på två dagar så jag är super trött verkligen. Nu ska jag typ gå och duscha snart och sen sova typ.

Dom som varit och provridit Ruben vill ha honom. Så vi ska skriva kontrakt i morgon och sen flyttar han 18 juli. Det känns i hjärtat ska jag säga er. Trodde jag kommit över det värsta. Men men. Jag har tagit beslutet själv och jag är säker på att han kommer få det toppen bra hos dom nya ägarna.

Vi hörs i morgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback