Fint vader!!

Hola a todos!!

Igar gick inte allt som tankt, i alla fall inte pa stranden. Nar jag tagit mitt forsta bad kanner jag hur min bikini topp smaller upp da gick spanet sonder.. Mamma fick springa upp och hamta min andra. Det var min favvo som gick sonder sa jag ska forsta ga och klaga lite hos stadium och om det inte gar ska den lagas helt klart.
Jag var verkligen super trott igar och madde lite undreligt. Tror det var den dar toasten jag at.. Aja.

Idag var jag ocksa super trott inte konstigt med tanke jag sovit till och fran hela natten verkligen. Man markte ju att spaninen vann i gar iaf. Forst massa flagor overallt. Sen sa holl dom pa och tuta och grejer. Ajaja, ska inte klaga. Min branna pa knana hade gatt over lite iaf.

Jag har verkligen last varldens basta bok, laste ut den pa tre dagar pa over 400 sidor. Ni som kanner mig vet att det ar bra for att vara mig. Den ar skriven av Lisa Marklund och heter Livstid. Shit vad bra den var.
Pratade med Anna idag ocksa, maste ju kolla att prinsen mar bra och det gjorde han. Han skulle kanske fa hoppa lite med maddo i veckan. Han hade aven lekt hingst igar nar hon longerade.

Nej nu ska jag kolla lite saker sen upp och slappa pa hotellet innan det bar av ut.!!

Hoppas ni mar toppen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback