Massage + Naglar

Halloj!

Har precis varit på massage och fixat naglar och Jenny P. Så underbart verkligen!!
Får gå med handskar nu tills jag åker till Mallis på fredag ;)

Jag var i stallet vid lunch och skulle lunchfodra men det hade redan några redan gjort..
Dom som var och kollade på Ruben förra veckan var och hoppade honom idag. Amanda hoppa honom först och det gick bra. Sen hoppade dottern i familjen lite och det gick också bra.
Sen skrittade dom ut en sväng och travade lite och det gick också bra. Nu ska dom svara senast på tisdag om dom vill ha honom.

Jag fixade allt i stallet innan dom kom så allt var gjort. Det har varit skit knasigt väder idag. Först fint sen spö-regnade det sen fint och sen regnade det igen.
I morgon ska jag nog rida lite på morgonen. Jo, jag och mamma kollade på när resten av valackarna släpptes på bete idag.
Nej nu ska jag lägga mig under en filt och kolla på TV. Snart börjar Brothers and Sisters!

Kram Jenny

 Snart är jag där!!

Kommentarer
Postat av: Stili

lyxigt värre!! =)

2010-06-21 @ 21:22:51
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback