Ny hastighet!

Jag måste ju bara testa den nya hastigheten på mitt internet och ja det går faktiskt fortare!
Wow entligen! Alla ni som suttit vid min dator vet hur jäkla seg den varit.

Idag har jag först varit i stallet och pysslat med Ruben på morgonen eftersom vi ska tävla i morgon. Han fick stå inne och äta lunch eftersom det är så jäkla varmt i hagarna.
Sen glömde självklart intagaren att ge honom mat, suck.
Sen efter lunch åkte jag med Anna och tävlade utanför Uppsala. Det gick sådär och hon fick dåligt betalt för sin ritt.
Det var kul i alla fall och jag lever verkligen häst just nu, och jag älskar det!

I morgon ska vi åka och tävla i Håbo LB:3 det kanske blir min och Rubens sista tävling tillsammans. Lite kommer det kännas såklart men jag ska bara ut och ha kul.
Camilla följer med som hästskötare!

Nej nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback