Okunskap!

Åå, vad jag hatar okunskap! Framförallt inom hästsporten! Inom ridning, hantering, i stallet och förmedleing. Jag kan bli galen på folk som tror att dom vet och kan allting. Aja, nu har jag fått klaga av mig lite.

Självklart var min kavaj typ felbeställd så jag fick beställa om den! Förhoppningsvis kommer jag med på fredag. Jag vill verkligen tävla.

Idag red jag Ruben lite. Red lite svaga galoppslutor för att få honom lösgjord och sen red jag mycket lätt bara för att han skulle slappna av. Jag börjar och avslutar alltid min pass med serpentiner. Man får koll på så mycket med dom!
Jag fick rida Kakan lite för mamma mådde inge bra. Red mycket lösgörande och hon blir trött fort. Hon är van vid mammas ridning nu.
Red Ruben i lilla och Kakan på stora hoppbanan. 

Imorgon ska jag med Anna (min tränare) till Tinne när hon ska träna med sin häst. Det ska bli kul jag har aldrig varit på Lövsta innan.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback