Ridning och lektioner.

Nu är jag helt slut ska strax gå och duscha.
När jag kom till stallet tog jag och mamma in Kakan. Dom stog självklart längst ner i hagen sen när vi skulle gå upp och hämta henne så springer dom ner och ställer sig vid grinden, schysst liksom.
Sen mockade jag och fixade allt med Ruben.
Efter det red jag lite på hoppbanan gjorde lite enkla byten, skänkelvikning och så red jag en lite övning.
Ruben var fin och sen skrittade jag och Yvonne ut en stund efter vi ridit. Caprina och Ruben gick hur nära som helst hela vägen. Så söta.
Sen red mamma lektion för mig och det gick bra och sen red Julia efter. Båda två var duktiga. Och det gick bra för båda.

I morgon har jag utsläpp och lunch tänkte rida i mellan så jag får lite gjort. Sen har jag hela em för mig.

Nej nu ska jag duscha. Bloggar kanske mer sedan.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback