Stallet!

Innan jag åkte till stallet var jag förbi Guro och köpte linimet till benen.

Ruben var fin idag. Joggade lite på hoppbanan. Red stora spår och serpentiner. Sen red jag som en åttvolt i galopp och bröt av till trav och fatta ny när jag skulle byta volt. Sen red jag bara lite lösgarnade ställde åt olika håll tempoväxlingar och övergångar. Han blir så avslappnad och är inte helt knäpp ute på hoppbanan längre.
Förut kunde man verkligen inte rida där. Suck vad jobbig han var alltså.
Han var duktig i alla fall.
Han fick duscha lite efter och så pysslade jag med honom.

Kakan mår toppen på betet. Hon trivs verkligen har jag en känsla av. Dom jagade henne som bara den igår. Men dom har ju inte en suck att komma ikapp henne.

Bloggare kanske senare sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback