Tar paus!

Som sagt tar en paus efter lunch. Fran solen alltsa..
Det var molnigt i morse sa vi bestamde oss for att vara vid poolen idag. Och det vart sa jakla varmt efter ett tag nar alla moln forsvunnit. Men nu ligger vi har idag i alla fall. Ska ga ut och sola sen.
Tanker nog simma lite ocksa maste ju halla nagot i trim;)

Jag ar faktiskt riktigt trott idag. Far val hoppas pa att man vaknar till liv sedan. Igar var vi ute lite och Miguel som ager ett stalle har ska presentera mig for hans son nan dag har han sagt haha. Jag tror jag traffa honom for tva ar sedan men jag har helt glomt bort hur han ser ut.

Nej nu ska jag dra mig ut och slappa i solen.

Adios amigos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback