Tävling Håbo!

Idag var jag uppe halv sex och tröck i mig frukost. Usch jag kan verkligen inte äta frukost så tidigt på morgonen.
På tävligen gick det inte bra han var jätte spänd. Det gick hyfsat på framridningen men sen vart han hel knäpp på banan. Det var sista tävlingen inför sommaren nu. Nu får vi se hur det går på söndag när dom här människorna kommer tillbaka. Har självklart haft världens bästa hästskötare med mig, Camilla. Som även fotade på framridningen.

Jag hade lektion för Julia idag och det gick bra en gullig ponny och en gullig ryttare. Hoppade även upp lite på Pica. Det var inte igår jag red C-ponny.
Som jag sagt innan om man vill rida lektion så kan man höra av sig till mig. 0706154041. :)

Ha det bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket tar du för en lektion?

2010-06-19 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback