Tävlingar och sommarlov!

Hej hej!

Nu ska jag blir duktig på att blogga och ni kommer få följa hela mitt sommarlov här på bloggen!
Vi har haft skolavslutning och det var lite sorgligt att se alla nior gå ut! Nästa år är det våran tur liksom;(

Jag har hunnit tävlat två tävlingar och det har gått bra. Jag red på upplands-bro min gammla ridskola. Det var kul. Det var en LB:2 ocb jag red på 55% Helt okej för han var lite spänd och på Ruben bryr jag mig inte om poängen utan jag behöver bara ha rutin.
I fredags hade vi Clear round på stäket och jag debutera LA jag red på 56,8% med lite missar. Han var så fin verkligen. Domaren dömde LB jätte högt och resten av programmen lågt. Det var lite tråkigt och sen att det var på korbana. När man rider stor häst är det ju sällan man rider på kortbana.
Vi fick i alla fall våran första rosett tillsammans.

I går var det en familj och kollade på Ruben dom var gulliga och det gick bra när dom red. Dom skulle höra av sig när dom bestämt sig.

I morgon ska jag hämta min nya kavaj som äntligen har kommit!

Kram Jenny

 Lite bilder från UBRF



Tack till Camilla som fotat och är världens bästa hästskötare!




Kommentarer
Postat av: Johanna Hj

De är ännu sorgligare att vara niorna som går ut... ha INTE smink på avslutningen alltså!! ;)

2010-06-13 @ 20:23:04
URL: http://dnp.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Skönaste bilden på dig! :D <3

2010-06-13 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback