Länge sen..

Hej hej!

Ojoj nu var det väldigt länge sedan jag bloggade. Jag har haft fullt upp och inte orkat att lägga ner tid eller energi på det. Men nu ska jag blogga lite då och då.

Mycket har hänt den senaste tiden. Ett frågetecken för många är nog varför jag bestämmt mig att sälja min strösta ögonsten Ruben. Det är för att jag inte kommer längre på honom. Och jag har så höga mål och dem målen kommer jag inte nå med den här hästen. Nu hoppas jag dock att ingen vill ha honom och att vi kan ha kvar honom. Dels för att jag inte säljer honom till vem som helst. Dock kommer det bli tre hästar i höst i sådana fall :) men det får jag leva med. Jag vill ha kvar mitt hjärta. Även om jag vill ha en till som jag kan tävla på högre.
Om du skulle undra något mer om det här, 0706154041. Om du är feg och vågar inte fråga mig själv spring inte till någon annan och fråga då ;)

Annars tänker jag inte och skriva allt som hänt. Hoppas bara att ni mår bra alla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback